مبل هوشمند ال جی معرفی شد

جدیداً پشتی بسیاری از صندلی‌ها و مبل را می‌توان با استفاده از اهرم‌های مخصوص، عقب یا جلو کرد اما تنها دو گزینه‌ی محدود برای این مسئله تعریف شده است. حال ال جی سعی کرده با همکاری یک برند مبل ایتالیایی، روند جدید در پیش گیرد. به همین دلیل از مبل هوشمند جدید خود به نام Colosseo رونمایی کرده است.

مبل هوشمند یاد شده در جریان نمایشگاه «مفهوم زندگی هوشمند» مربوط به سری کالاهای سیجنگچر ال جی، معرفی شده و در واقع جز معدود مبل‌های هوشمند جالب جهان به شمار می‌رود. ال جی برای آن که به صفت هوشمند این مبل معنا دهد، یک اسپیکر بلوتوثی و کنترلر لمسی در آن تعبیه کرده است.

علاوه بر این مبل هوشمند Colosseo قادر است که به تمامی دیوایس‌های خانه‌ی هوشمند کاربر وصل شود و نمایی از زندگی در آینده را برای وی به ارمغان آورد.

می‌توان این مبل را در ۵ حالت یا سناریو مختلف نگاه داشت و زاویه‌های کلی این مبل را دگرگون نمود. این ۵ حالت شامل مطالعه،استراحت،تماشای تلویزیون، گوش دادن به موسیقی و توقف یا pause می‌شود.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن ال جی سیگنچر یا از طریق دستیار هوشمند گوگل در تلویزیون و اسپیکر ال جی، حالت‌های این مبل هوشمند را تغییر دهد.

نکته جالب در طراحی این مبل این است که Colosseo می‌تواند اولویت‌های کاربران مختلف را به یاد بسپارد و با شناخت آنها، حالت دلخواهشان را فراهم آورد. این مبل هوشمند به کمک تکنولوژی تشخیص صدای کاربر می‌تواند وی را بشناسد و حالتش را به دلخواه او در آورد.

در حال حاضر هنوز قیمت و زمان عرضه‌ رسمی این مبل هوشمند اعلام نشده و مشخص نیست Colosseo چه زمانی به بازار تجهیزات خانگی هوشمند، اضافه خواهد شد اما به احتمال قوی کاربران می‌تواند مبل هوشمند جدید ال جی را با صرف هزینه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار خریداری کنند چرا که مبل‌های دیگر رقبا، چنین قیمتی دارند.

The post مبل هوشمند ال جی معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

اشیاء زنده‌ی سه بعدی هواوی میت ۲۰ پرو رویا را به واقعیت تبدیل می‌کند

هواوی طی رویداد معرفی میت ۲۰ پرو از ویژگی جدید واقعیت افزوده خود با نام اشیا زنده‌ی سه بعدی (۳D Live Object) رونمایی کرد. این سیستم علاوه بر اینکه یک سری اشیا سه بعدی را به صفحه اضافه می‌کند، کار می‌تواند با کمک آن به اسکن اشیا محبوب خود بپردازد و بعدتر بتواند از این شئ استفاده نماید.

بدین صورت پس از اسکن کردن شئ موردنظر، ویدیویی از آن به محتویات موجود پیشنهادی میت ۲۰ پرو اضافه می‌شود و کاربر می‌تواند در زمان دلخواه خود از آن برای ارتباط با محیط استفاده نماید.

سخنگوی هواوی درباره‌ی ویژگی تعبیه شده در هواوی میت ۲۰ پرو خاطر نشان کرد:

«با قابلیت اشیاء زنده‌ی سه بعدی می‌توان، یک آیتم را [در حافظه گوشی] ثبت کرد و به آن جان بخشید. بدین ترتیب این ویژگی می تواند رویا را به واقعیت تبدیل کند.»

هواوی برای آنکه بتواند این ویژگی را به تصویر بکشد و کاربران را با آن آشنا کند، به صورت زنده یک پاندای سه بعدی را به روی سن برد تا به همراه یکی از مسئولین هواوی برای تماشاگران دست تکان دهد.

همچنین کاربر می‌تواند  اشیاء زنده‌ی سه بعدی را کلید‌های دوربین و یک جوی استیک کنترل نماید. کاربر با جوی استیک می‌تواند کاراکتر یاد شده را به حرکت وادار کند. در صورتی که با فشردن کلید‌ها کاراکتر مذکور فعالیت‌های مختلفی نظیر پرش، قدم زدن، دویدن و … را انجام می‌دهد.

هواوی یا تعبیه‌ی چنین قابلیتی در پرچمدار جدیدش سعی دارد تا از رقابیش سامسونگ و اپل عقب نیافتد. به همین دلیل است که اموجی‌های زنده‌ی این چند شرکت شباهت زیادی به هم دارند و ممکن است با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

قابلیت یاد شده به لطف دوربین‌ها و سنسور‌های بکار گرفته شده در هواوی میت ۲۰ پرو ممکن شده. همانطور که می‌دانید در پنل پشتی این دستگاه دوربین سه گانه ای با پیکربندی مربعی به چشم می خورد که از سنسور رنگی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.8، سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 تشکیل شده است.

The post اشیاء زنده‌ی سه بعدی هواوی میت ۲۰ پرو رویا را به واقعیت تبدیل می‌کند appeared first on دیجیاتو.

اهدای ۱۰۰۰ اپل واچ به تحقیقات پرخوری دانشگاهی آمریکایی

در اپل واچ های سری ۴ ویژگی‌های سلامتی جدید و منحصر به فردی تعبیه شده که پژوهشگران می‌توانند از آنها برای تحقیقات زیادی استفاده کنند. در همین راستا اپل ۱۰۰۰ ساعت هوشمند به دانشگاه کارولینای شمالی اهدا کرده تا پژوهشگران بتوانند از آنها برای بررسی اختلالات پرخوری عصبی استفاده کنند.

اپل واچ

پژوهشگران این دانشگاه چند وقتی است که تحقیقاتی با نام Binge Eating Genetics Initiative یا BEGIN آغاز کرده‌اند و طی آن سعی دارند اطلاعاتی درباره‌ی پرخوری عصبی بدست آورد. این ساعت‌های هوشمند طی یک ماه ضربان قلب کاربر را می‌سنجند تا ارتباطی میان آن و پرخوری عصبی را پیدا کنند. بدین ترتیب اگر تحقیقات یاد شده موفقیت آمیز باشد و ارتباط مستقیمی میان این دو مشخصه یافت شود، اپل می‌تواند با در نظر گرفتن سیستمی بر این اساس، بیماران و پزشکان را پیش از رخ دادن پرخوری عصبی خبر کند.

البته استفاده از این دیوایس تنها قسمتی از تحقیقات یاد شده به شمار می‌رود. شرکت UBiome به داوطلبان حاضر در این تحقیق، کیت‌های ساده‌ای برای آزمایش میکروبیوم اهدا کرده تا آنها بتوانند صفات ژنتیک مشترک میان بیماران را پیدا کنند.

اپل واچ

علاوه بر این داوطلبان مجبورند ۱۰ دقیقه از روز خود را به این تحقیق اختصاص دهند و رژیم غذایی، اهداف، حال و احوالشان را در اپ مخصوص این پژوهش یعنی Recovery Record وارد نمایند.

البته باید درنظر داشت که برای بررسی ضربان قلب نیازی به اپل واچ نیست و هر دیوایس دیگری هم می‌تواند اطلاعات موردنیاز را جمع آوری کند اما ساعت های هوشمند اپل به علت ویژگی‌های منحصر به فرد تعبیه شده در آنها، قادرند تاریخچه‌ای از ضربان قلب کاربر بدست آورده یا بطور مستقیم دیتای بدست آمده را با محققان به اشتراک بگذارند.

اپل واچ

این تحقیق می‌تواند کمپانی کوپرتینویی را از رقبایش در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند جلو بیاندازد. تصور کنید در صورت موفقیت آمیز بودن این تحقیق، اپل می تواند ادعا کند دیوایس‌هایش توانسته‌اند به درمان بیماری‌های زیادی کمک نمایند.

 

تماشا کنید: تست مقایسه کلی سرعت اپل واچ های مختلف با یکدیگر

The post اهدای ۱۰۰۰ اپل واچ به تحقیقات پرخوری دانشگاهی آمریکایی appeared first on دیجیاتو.

هواوی طی سه سال ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی فروخته است

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها ۳ سال است که به راه افتاده و طی این مدت، رسیدن به رقم فروش ۴۵ میلیونی، دستاورد قابل توجهی به حساب می‌آید.

شرکت چینی در جریان رونمایی از گوشی‌های انجوی مکس و انجوی ۹ پلاس برای بازار چین که با عنوان نسخه ۲۰۱۹ هواوی Y9 هم شناخته می شود، میزان فروش ۴۵ میلیونی سری انجوی خود را اعلام کرده است.

همانطور که می‌دانید توسعه اعضای خانواده‌ی موبایل‌های انجوی در سال ۲۰۱۵ با تولید گوشی‌های انجوی ۵ و انجوی ۵ اس آغاز شد تا کاربرانی که عادت ندارند، قیمت زیادی برای موبایل‌هایشان پرداخت کنند، سراغ آنها بروند. بدین ترتیب کاربران می‌توانستند با پرداخت هزینه‌ای معادل ۱۴۵ تا ۲۸۹ دلار، گوشی‌های یاد شده را خریداری کنند.

سال بعد از آن، موبایل‌های انجوی ۶ و ۶ اس به بازار عرضه شدند و سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد معرفی انجوی ۷ و ۷ پلاس بودیم. امسال این سری قدرتمندتر از گذشته ظاهر شد و سه مدل مختلف از این سری با نام‌های انجوی ۸، ۸ ای و ۸ پلاس عرضه شده‌اند.

البته عرضه‌ی این مدل‌ها در سال ۲۰۱۸ برای هواوی بسیار آسان بوده چرا که شرکت چینی پیش از این، سخت افزار‌ سری انجوی را با نام‌های دیگر در نقاط مختلف جهان عرضه کرده است. بدین ترتیب انجوی ۹ پلاس و انجوی مکس می‌تواند طی ماه‌های آینده به رقم فروش این سری چند میلیون نسخه‌ی دیگر نیز اضافه کند.

گفتنی است انجوی ۹ پلاس از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزلوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند. علاوه بر این یک پردازنده هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ را به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده دارد.

The post هواوی طی سه سال ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی فروخته است appeared first on دیجیاتو.

رکوردزنی احتمالی اپل در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ با استقبال بالا از آیفون XR

گزارش شده که مدل های مختلف آیفون XS فروش سریع و مطلوبی را تجربه کرده‌اند و عرضه‌ی قریب الوقوع آیفون XR و استقبال بالا از این گوشی می‌تواند موجب شود که اپل در زمینه‌ی فروش خود در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی رکوردشکنی کند.

آیفون XR

مینگ چی کو تحلیلگر معروف باور دارد که استقبال کاربران از آیفون XR به مراتب بیشتر از حد تصور بوده و ممکن است تاثیرات زیادی در میزان فروش کلی آیفون‌ها بگذارد. بر اساس گفته‌ی او اپل احتمالاً در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸، ۳۸ میلیون آیفون XR خواهد فروخت و بدین ترتیب میزان فروش کلی آیفون‌ها به ۸۰ میلیون نسخه خواهد رسید.

آیفون XR

کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده بود که ۷۷.۳ میلیون از گوشی‌های نسل قبلی آیفون‌ها را به فروش برساند. این رقم در مورد آیفون‌های به فروش رفته در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، به ۷۸.۲ موبایل می‌رسید. بدین ترتیب اگر پیش بینی‌های کو درست باشد، اپل در پایان دسامبر سال ۲۰۱۸، رکورد میزان فروش کلی آیفون‌ها در سه ماهه پایانی سال میلادی خود را می‌شکند.

البته مشخص بود کاربران از آیفون‌های XR استقبال شایانی به عمل می‌آورند چرا که مدل‌های جدید نسبت به آیفون‌های ۸ سال قبل، ویژگی‌های ارتقا یافته بیشتری دارند و به مبلغ ارزانتری به فروش می‌رسند. البته باید درنظر داشت که آیفون‌ XR بر خلاف مدل‌های پیشرفته‌تر امسال یعنی آیفون XS به جای نمایشگر امولد از صفحه نمایش LCD بهره می برند.

آیفون XR

تفاوت دیگر آیفون‌ XR با پرچمداران اپل این است که قابلیت لمس سه بعدی در آنها تعبیه نشده است. به عبارت دیگر برخی ویژگی‌های پرهزینه از این آیفون‌ها حذف شده و این مسئله قیمت مناسبتری را هم برای آنها به ارمغان آورده است.

بدین ترتیب کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۷ مهرماه با صرف هزینه‌‌ای معادل ۷۷۹ دلار، ارزانترین آیفون XR را پیش خرید کنند و آن را ۴ آبان ماه دریافت نمایند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به آیفون XR اپل

The post رکوردزنی احتمالی اپل در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ با استقبال بالا از آیفون XR appeared first on دیجیاتو.

گوگل چگونه اطلاعات شما را به پول تبدیل می کند

گوگل با سرویس هایش اطلاعات زیادی از کاربرانش در اختیار دارد اما این داده ها از کجا حاصل می شوند؟

گوگل اولین بار در سال ۱۹۹۸ با یک موتور جستجو شروع به فعالیت کرد و تلاش داشت هر آنچه در وب وجود دارد را فهرست کند. نام این شرکت از «googol» آمده بود که به معنی عدد فوق العاده بزرگ ۱۰ به توان ۱۰۰ بود. گوگل برای اینکه به کارمندان خود یادآوری کند که باید درستکاری را سرلوحه کار خود در این شرکت قرار دهند جمله «شیطان نباشید» را در منشور اخلاقی آورده بود. البته اخیراً این جمله را از منشور خود حذف کرده است.

در ادامه با رشد بیشتر شرکت، حوزه های کاری به سایر فعالیت های آنلاین هم گسترش پیدا کرد و شامل مواردی از جمله سرویس ایمیل مشهور جیمیل، گوگل داکیومنتز، سرویس ابری گوگل درایو و مپس شد. گوگل همچنین سیستم عامل اختصاصی خود برای گوشی های هوشمند را بر اساس هسته لینوکس توسعه داد و نام اندورید را بر آن نهاد. علاوه بر این کروم او اس برای کامپیوترها توسعه داده شد.

جمع آوری اطلاعات گوگل

البته نباید مرورگر کروم را فراموش کرد که اکنون دو سوم از مرورگری اینترنت جهان به تنهایی توسط آن انجام می شود. به عبارتی برای بیشتر کاربران اینترنت، حضور گوگل و محصولاتش در همه جا احساس می شود.

تبلیغات گوگل چگونه کار می کنند

با راه های فراوانی که گوگل برای جمع آوری داده ها ایجاد کرده به سرعت اطلاعات فراوانی از هر کاربر خود را به دست می آورد. سوالی که در پی این موضوع مطرح می شود این است که گوگل با این داده ها چه می کند؟ جواب به طور خلاصه ساده است: از همین داده ها برای درآمدزایی و شخصی سازی تبلیغات که به عنوان تبلیغات هدفمند هم شناخته می شوند استفاده می شود.

روش مورد استفاده گوگل در مقابل تبلیغات سنتی رسانه ها کارایی بسیار بالاتری دارد. تلویزیون ها، روزنامه ها یا سایر رسانه های سنتی تبلیغاتی را برای همه پخش می کنند، اما گوگل می تواند تبلیغاتی را که دقیقاً خود شما به آن نیاز دارید برایتان نمایش دهد که همین موضوع بسیار ارزشمند محسوب می شود.

اما این اطلاعات از کجا به دست می آید؟ وقتی که کاربر جستجویی در گوگل انجام می دهد در مرورگری های بعدی خود در اینترنت (چه روی همان دستگاه یا کامپیوتر، موبایل یا هر دستگاه دیگری) موارد مشابه نشان داده می شود. اما در کنار اینها محصولات مشابه یا رقیب یا با موضوعاتی مشابه هم نشان داده می شوند. در واقع گوگل این گونه تصور می کند که اگر به موضوعی علاقه مند هستید ممکن است این کالاها یا خدمات را هم خریداری کنید.

جمع آوری اطلاعات گوگل

گوگل همواره ادعا می کند اطلاعات شخصی شما را نمی فروشد و از داده هایتان برای شخصی سازی تبلیغات بهره می برد. در ادامه بررسی می کنیم که این داده ها از کجا می آیند و گوگل چه مقدار داده جمع می کند.

همه چیز از جستجو شروع می شود

جمع آوری داده ها توسط گوگل از موتور جستجو شروع می شود. همان طور که گفته شد با هر جستجو اطلاعات مرتبط نمایش داده می شود. در ادامه همچنین کلیک های کاربر روی تبلیغات ثبت می شود و الگویی از علاقه مندی های فعلی مشخص می شود. به این ترتیب گوگل لیست کاملی از علاقه مندی های کاربر را تهیه می کند.

در کنار اینها اطلاعاتی از گوشی هوشمندتان به دست می آید و لیستی کامل از اطلاعات شخصی از جمله نام، ایمیل ها، شماره تلفن، تاریخ تولد، جنسیت و مکان ایجاد می شود.

گوگل ایمیل های شما را می خواند؟

گوگل توسط جیمیل لیست تمامی مخاطبین ارسالی یا دریافتی  شما را در اختیار دارد. در روشی بحث برانگیز تمامی آنچه که در جیمیل خود دریافت یا ارسال می کردید به صورت خودکار توسط گوگل خوانده و تحلیل می شد تا از آنها برای تبلیغات هدفمند استفاده شود.

جمع آوری اطلاعات گوگل

البته گوگل اخیراً خبر از توقف اسکن کردن ایمیل های کاربران داده اما به نظر می رسد اپلیکیشن های شخص ثالث همچنان ایمیل ها را اسکن می کنند. به عنوان مثال یک اپ مرتبط با سفر که با جیمیل یکپارچه می شود می تواند از ایمیل ها برای برنامه ریزی سفر استفاده کند.

دیگر سرویس های گوگل هم می توانند داده ها را جمع آوری و تحلیل کنند. متون رد و بدل شده در اپ پیام رسان هنگ آوت از جمله این موارد هستند. اما برخی دیگر این قدرها هم واضح و آشکار نیستند. به عنوان نمونه گوگل فوتوز اطلاعات مرتبط با افراد و مکان های تگ شده را بررسی می کند و تصاویر سگ ها، گربه ها یا مواردی از این قبیل را دسته بندی می کند.

همچنین تصاویر بررسی می شوند و با استفاده از سیستم تشخیص چهره گوگل افراد حاضر در عکس شناسایی می شوند. همین حالا هم برای مورد آخر، در ایالات متحده شکایت های قانونی از گوگل مطرح شده است.

گوگل مپس چه می کند؟

گوگل از طریق مرورگرهای دسکتاپ و نیز گوشی های هوشمند به واسطه سرویس مپس، اطلاعات جمع آوری می کند. در واقع سرویس نقشه گوگل برای اینکه به درستی و یا به طور کامل کار کند نیاز به اطلاعات شخصی از جمله آدرس های محل کار و مواردی از این قبیل دارد.

جمع آوری اطلاعات گوگل

اما اطلاعات دیگری هم به طور روزانه ثبت می شوند: از جمله میزان مسافت طی شده توسط خودرو یا پیاده، رستوران ها یا فروشگاه های مراجعه شده و نیز زمان صرف شده برای هر یک از اینها. گوگل مپس حتی می تواند توقف شما در یک نمایشگاه ماشین را متوجه شود و به شما پیشنهادهایی برای خرید خودروهای مرتبط ارائه دهد.

شاید تصور کنید برای رهایی از این کنجکاوی های گوگل بهتر باشد به وِیز پناه ببرید اما از یاد نبرید که ویز هم اکنون سال ها است تحت مالکیت گوگل است و داده های به دست آمده از هر دوی اینها با هم به اشتراک گذاشته می شوند. در نهایت علاوه بر تبلیغات، از تمام این اطلاعات استفاده می شود تا بهترین مسیر پیشنهادی با ویز یا گوگل مپس به شما ارائه شود.

سایر روش های استخراج داده گوگل و استفاده از آنها

گوگل با Calendar از قرارهای شما خبر دارد. تصور کنید در زمان رفتن به یک عروسی که در تقویم تنظیم کرده اید یا یک قرار تولد اطلاعاتی که گوگل می تواند از شما به دست آورد تا چه میزان در تبلیغات هدفمند مفید هستند.

همچنین بر اساس داده های به دست آمده می تواند خبرهایی که احتمالاً به دنبالش هستید را حدس زده و برایتان نمایش دهد. گوگل می تواند دیدگاه سیاسی شما را متوجه شود. همچنین اطلاعات وارد شده در نرم افزارهای اداری G Suite و هر آنچه که در فضای ابری گوگل درایو دارید مورد بررسی قرار می گیرد.

جمع آوری اطلاعات گوگل

علاوه بر اینها هر آنچه که در سرویس ویدیویی گوگل، یعنی یوتیوب انجام می دهید مورد نظارت گوگل است و می تواند برای اهداف تبلیغاتی استفاده شود.

جمع بندی

در حالی که گوگل تلاش می کند با سرویس های متعدد خود اینترنت مدرن را شکل دهد اما همین موضوع به قیمت جمع آوری داده های کاربران تمام شده است. اجتناب از استفاده از گوگل و روی آوردن به شرکت های دیگر هم احتمالاً مشکل را حل نمی کند، چرا که تنها اطلاعاتمان را در اختیار شرکت های بزرگ دیگری از جمله مایکروسافت یا اپل قرار می دهیم.

با این حال دوری از گوگل و رفتن به سمت شرکت های دیگر الزاماً به معنی بهتر شدن شرایط نیست. بنابراین شاید بهتر باشد با این شرایط کنار بیایید یا خانه خود را بفروشید و به جزیره ای دور افتاده و بدون اینترنت بروید چرا که اصولاً در اینترنت چیزی به نام حریم شخصی وجود ندارد.

The post گوگل چگونه اطلاعات شما را به پول تبدیل می کند appeared first on دیجیاتو.

همکاری گوگل با موسسات و عکاسان حرفه‌ای برای تبلیغ پیکسل ۳

اصلی ترین مزیت رقابتی موبایل های پیکسل همیشه دوربین بوده و گوگل هم به خوبی از این نکته اطلاع دارد. این کمپانی شب گذشته و در مراسم معرفی سری پیکسل ۳ علاوه بر قابلیت های جدید دوربین از همکاری با عکاسی مشهور خبر داد که پیش از این آیفون را بهترین دوربین موبایل می دانست.

این عکاس برجسته که «آنی لیبویتز» نام دارد، تا کنون از صدها شخصیت مهم و معروف عکاسی پرتره انجام داده و از صاحب نظران عکاسی به شمار می رود.

گوگل در مراسم مذکور تاکید کرد لیبویتز پیش از این با هیچ دوربین یا موبایل مخصوصی همکاری مستقیم نداشته؛ هرچند این ادعا درست است اما لیبویتز در سال ۲۰۱۱ آیفون ۴ اس را دوربین فوری مورد علاقه اش خوانده بود که همیشه در دسترس بوده و استفاده از آن آسان است. دوربین پیکسل ۳به احتمال قریب به یقین لیبویتز در سال های گذشته پیشنهادهای بسیاری را برای همکاری از سوی کمپانی های فناوری داشته و انتخاب پیکسل ۳ را می توان ناشی از کیفیت دوربین آن دانست. این عکاس حرفه ای قرار است طی پروژه ای به سراسر آمریکا سفر کرده و با استفاده از پیکسل ۳ پرتره های متعددی را از افراد و مکان های الهام بخش به ثبت برساند.

گوگل علاوه بر همکاری با لیبویتز به روش های دیگری برای اثبات کیفیت دوربین پیکسل ۳ متوسل شده که از این میان می توان به همکاری با نشریه معتبر «کوندِی نست» اشاره کرد که در بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله نیویورک، شیکاگو، میامی، مادرید، میلان، توکیو، لندن، پاریس و مسکو شعبه دارد.

کمپانی آمریکایی پیش از معرفی موبایل های مذکور نسخه ای از آن را در اختیار عکاسان کوندِی نست قرار داده و ظاهرا تصویر روی جلد ۷ نسخه از مجلات کوندِی نست توسط پیکسل ۳ ثبت شده اند.

همکاری با افراد و موسسات معتبر شهرت دوربین پیکسل ۳ را بیش از پیش افزایش داده و خریداران بیشتری را روانه آن می کند.

The post همکاری گوگل با موسسات و عکاسان حرفه‌ای برای تبلیغ پیکسل ۳ appeared first on دیجیاتو.

با موبایل بعدی اسنشال زندگی بدون تلفن هوشمند را تجربه کنید

گزارش شده شرکت تولید کننده‌ی اسنشال در حال توسعه‌‌ی تلفن هوشمند خاصی است که می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، رفتار کاربر را تقلید کرده و به جای آن پاسخ پیغام‌هایش را بدهد. به گزارش بلومبرگ این گجت اولین سخت افزار کمپانی یاد شده پس از اسنشال فون است که نتوانسته سال گذشته فروش خوبی را تجربه کند.

اسنشال

بدین وسیله کاربران می‌توانند از اسارات گوشی‌های خود بیرون آیند و آزادانه زندگی کنند. گفته شده که موبایل بعدی شرکت اسنشال، صفحه نمایش کوچکی دارد و با فرمان‌های صوتی ساده‌ای کنترل خواهد شد.

این در حالی است که دستیار هوش مصنوعی تعبیه شده در آن رفتار کاربر را تقلید خواهد کرد و ایمیل‌ها یا پیغام‌هایش را پاسخ خواهد داد. علاوه بر این سیستم مشابه با دستیار گوگل در آن تعبیه شده که می‌تواند برای صاحب موبایل، وقت دکتر بگیرد یا رستوران رزرو کند.

اسنشال

اندی روبین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسنشال که سیستم عامل اندروید را پایه گذاری کرده، پیشتر درباره‌ی تجربه‌ی کاربر نامناسب تلفن‌های هوشمند صحبت کرده بود و گفته بود امیدوار است روزی یک گوشی بسازد که نسخه‌ای مجازی از کاربر خود باشد.

بدین کاربر می‌تواند بدون وابستگی به تلفن هوشمند خود، بدون دست زدن به گوشی‌اش از زندگی خود لذت ببرد و تمامی کارها را سیستم هوش مصنوعی موبایل بسپارد.

اسنشال

تکنولوژی یاد شده بسیار به هوش مصنوعی نمایش داده شده در فیلم Her به کارگردانی اسپایک جونز شباهت دارد. درست است که این کمپانی اعلام کرده که به دنبال توسعه‌ی چنین سیستمی است اما گوگل در این زمینه پیشرو بوده و پیشرفت شگرفی را در حوزه‌ی یاد شده تجربه کرده است.

دستیار هوشمند گوگل اکنون می‌تواند صدای انسان را تقلید کند، برایش وقت قرار ملاقات تنظیم نموده یا رستوران رزرو نماید. اخیراً این شرکت از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی رونمایی کرده که بر اساس آن دستیار گوشی‌های پیکسل می‌توانند تلفن را پاسخ گفته، آن را بررسی نماید و مراتب را به کاربر گزارش دهد.

The post با موبایل بعدی اسنشال زندگی بدون تلفن هوشمند را تجربه کنید appeared first on دیجیاتو.

مقایسه پیکسل ۳ و ۳ اکس ال؛ کدام مدل با نیازهای شما سازگارتر است

گوگل با عرضه سری پرچمدار پیکسل در دو سایز متفاوت، کاربران با سلایق مختلف را هدف گرفته است. هرچند اکثر مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکس ال یکسان است اما با مقایسه آنها در این مطلب سعی در انتخاب گزینه مناسب بر اساس نیازهای کاربر داریم.

اجازه دهید مقایسه را با ویژگی های یکسان دو موبایل شروع کنیم که شامل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلیست.پیکسل ۳علاوه بر این دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.8 و دوربین دوگانه سلفی با سنسورهای ۸ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.2 و f/1.8 و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز نیز در هر دوی آنها تعبیه شده اند.

گوگل بدون قائل شدن هیچ تمایزی قابلیت های نرم افزاری دوربین از قبیل Super Res Zoom، Night Sight، Group Selfie Cam و گوگل لنز را نیز در این موبایل ها پیاده سازی کرده است.

مقایسه پیکسل ۳

جدول مقایسه مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکسل

اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شارژ بی سیم، عدم پشتیبانی از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و حتی رنگ های مشابه مشکی، سفید و صورتی کمرنگ از دیگر اشتراکات آنها به شمار می روند.

در واقع تفاوت های بین پیکسل ۳ و ۳ اکس ال به چند مورد محدود می شود که یکی از آنها سایز نمایشگر است. ابعاد این پنل برای پیکسل ۳ برابر با ۵.۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ بوده و برای پیکسل ۳ اکس ال برابر با ۶.۳ اینچ و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. علاوه بر این صفحه نمایش مدل اکس ال میزبان یک بریدگی فوقانی است که سنسورهای متعددی را در خود جای داده است.

طبیعتا به خاطر نمایشگر وسیع تر ابعاد بدنه پیکسل ۳ اکس ال نیز از مدل دیگر بزرگتر است. این تفاوت از نظر عرض برابر ۱۲ درصد و از نظر طول ۸ درصد خواهد بود.

تفاوت آخر نیز به ظرفیت باتری برمی گردد که در پیکسل ۳ برابر با ۲۹۱۵ میلی آمپر است اما در نمونه بزرگتر ۱۷ درصد قوی تر بوده و به ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعت رسیده است.

The post مقایسه پیکسل ۳ و ۳ اکس ال؛ کدام مدل با نیازهای شما سازگارتر است appeared first on دیجیاتو.

نگاه نزدیک به موبایل‌های «پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ اکس ال» [تماشا کنید]

گوگل امشب با هدف زدودن خاطرات ناخوشایند سری پیکسل ۲ از جدیدترین موبایل های خود رونمایی کرد که علی رغم زبان طراحی مشابه با مدل های قبلی، حاشیه های نمایشگر تا حدودی در آنها کاهش یافته و از سخت افزار و نرم افزار به مراتب قوی تری بهره می برند.

سایز نمایشگرهای پیکسل ۳ و ۳ اکس ال نسبت به مدل های قبلی به ترتیب نیم اینچ و ۰.۳ اینچ افزایش پیدا کرده اند. دوربین مجهز به هوش مصنوعی، قابلیت ثبت تصاویر سلفی به شکل بهینه، به روزرسانی سریع و اندروید پای پیش فرض از جمله مواردی است که پتانسیل جذب خریدار برای پیکسل ۳ را دارند.

The post نگاه نزدیک به موبایل‌های «پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ اکس ال» [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.