مراسم ترحیم یک گربه و حواشی در آن تلویزیون! + عکس

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، برخی موضوعاتی که این روزها در زندگی روزمره‌مان به آنها برمی‌خوریم، آنقدر کم اهمیت هستند که ارزش پرداخت به آنها وجود ندارد، اما برخی جریان‌ها در فضای مجازی شرایط را به سمتی می‌برد که همین موضوعات کاملا بی‌اهمیت در صدر بحث‌های روزانه قرار می‌گیرند و  این گفت‌وگوها آرام‌آرام وراد زندگی روزمره شده و حتی روی سبک زندگی افراد تاثیر می‌گذارد.

از این دست موراد می‌توان به مرگ گربه یک کارتونیست معروف اشاره کرد که طی روزهای گذشته خبرساز شده است.

البته نگهداری از حیوانات در خانه از روزگار گذشته وجود داشته، اما نه به شکلی که هر حیوانی سر از اتاق خواب صاحبش پیدا کند! بسیاری از آن‌ها در حیاط خانه‌ها زندگی‌ می‌کردند و اصلا اجازه ورود به خانه را نداشتند، همچنین حضورشان هم دلایلی از جمله نگهبانی یا استفاده از مواد غذایی آن‌ها بوده است. اما شرایط امروز تا جایی فرق کرده که برخی حیوانات خانگی برای‌شان از هرچیزی مهم‌تر می‌شود، حتی حاضرند برای آن‌ها هزینه‌های سرسام‌آور کنند و آنقدر وابسته می‌شوند که بودن یا نبودن‌شان روی زندگی‌شان تاثیر می‌گذارد.

طبیعی است که نگهداری هر موجود زنده‌ای سبب ایجاد وابستگی است اما موضوع وقتی جدی‌تر می‌شود که صاحب هرکدام از آن‌ها خودشان را پدر یا مادر حیوان می‌دانند و حتی بخاطر آن حیوان قید فرزند و فرزندآوری را می‌زنند. در این میان حتی کسانی‌که پرچم حمایت از حقوق حیوانات را در دست می‌گیرند، اما حیواناتی نظیر سگ و گربه که قلمرو آنها بیش از چند هزار متر است؛ در آپارتمان‌های صدمتری عین نقض حقوق آن‌هاست.

حالا برخی‌ها با استناد به اینکه در گذشته نیز سگ را به عنوان سگ‌گله یا نگهبان نگهداری می‌کردند، می‌گویند که نگهداری از این حیوانات در خانه هم اشکالی ندارد. اما واقعیت این است که هیچکسی در گذشته سگ یا گربه‌اش را به مهدکودک نمی‌فرستاد. او را زیر تیغ جراحی برای عمل‌های زیبایی نمی‌فرستاد و لباس‌های مدل‌دار و رنگی هم بر تن آن‌ها نمی‌کردند که خود این اعمال هم عین نادیده گرفتن حقوق حیوانات است.

حالا که در همین چند روز گذشته یکی از هنرمندان کارتونیست در اینستاگرام خود از فوت گربه اش نوشته، موج عجیبی از واکنش‌ها اتفاق افتاده، واکنش‌هایی از جنس همدردی از دست دادن یک عزیز نزدیک. افرادی که برای ابراز همدردی با این هنرمند، او را پدر آن گربه خطاب و خاطرات گذشته‌شان را مرور می‌کردند.

در نگاه اول شاید نگهداری از حیوانات خانگی با وجود نقض همه نکاتی که گفته شد؛ امری روتین باشد اما انتشار آگهی ترحیم برای او و واکنش های پس از آن؛ عین ترویج فرهنگی است که هرگز در ایران مرسوم نبوده و رفته‌رفته در زندگی افراد تاثیر می‌گذارد؛ اصلا موضوعی که سبب واکنش اقشار مختلف مردم شده، همین رفتاری است که سنخیتی با فرهنگ ما ندارد. موضوعی که ترویج آن سبب فرهنگ‌سازی نادرست در جامعه می‌شود، طولی نمی‌کشد که جامعه پر می‌شود از آدم‌هایی که خود را پدر و مادرهای حیوانات خود می‌دانند.

منصفانه نقد کنید!

حالا یک هفته‌ای از مرگ گربه این هنرمند می‌گذرد، روز گذشته یک برنامه طنز تلویزیونی به انتشار این خبر پرداخت. موضوعی که حتی ارزش بازگو کردن روی آنتن تلویزیون را نداشت را دست مایه طنز خود کردند. این آیتم از این برنامه تلویزیونی خود سبب شد بار دیگر این موضوع در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود ولی این‌بار بدل به موجی منفی شد. واقعیت این است که بهتر بود برای پرداختن به این قبیل رخدادها به شکل منطقی آن را نقد کنیم تا اینکه این عمل را به باد تمسخر بگیریم. تمسخر در چنین مواردی باعث موضع‌گیری افراد می‌شود و آن‌ها را در موقعیت مثبتی قرار می‌دهد که دیگران برایشان دلسوزی کرده و اساسا اتفاقی که از ابتدا اصلا مهم نبوده، ارزش پیدا کرده و بیش از پیش از آن صحبت شود.

این خبر مراسم ترحیم یک گربه و حواشی در آن تلویزیون! + عکس اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

واکنش رامبد جوان به قضاوت‌هایی که شد

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرهای فوری، سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا برای تولد فرزندشان در این کشور از سوی افکار عمومی با انتقادات و حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو شد. بسیاری از مردم این کار را از سوی مجری برنامه پربیننده “خندوانه” برخلاف حرف‌های او در برنامه‌اش دیدند و شماتتش کردند هرچند عده‌ای هم بودند که او را در این زمینه بر حق دانستند. حالا اما مدتی از تولد فرزند این زوج هنرمند می‌گذرد و رامبد جوان در پستی اینستاگرامی به قضاوت‌هایی که در این مدت شد اینگونه پاسخ داد:

این خبر واکنش رامبد جوان به قضاوت‌هایی که شد اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

هجوم دوباره مردم به توریست آلمانی

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، در چند روز پیش انتشار تصویری از فیلیپ، توریست جوان  آلمانی با صورتی زخمی و چشمانی ورم‌کرده در فضای مجازی خبرساز شد. فیلیپ که به تازگی از سرطان نجات یافته است برای کمک به کمپین سرطانی‌ها به ایران سفر کرده بود.

این دوچرخه‌سوار آلمانی چهارشنبه ۲ مردادماه حدود ساعت ۲۱ شب در مسیر عبور از محور شمالی کشور در شهر نشتارود در نزدیکی تنکابن توسط تعدادی مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و وسایلش به سرقت رفت. این گردشگر که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده و دچار شکستگی فک و دندان شده بود به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل و سپس به تهران انتقال داده شد. بلافاصله پس از اینکه فرمانداری تنکابن و نیروی انتظامی در جریان این ماجرا قرار گرفتند، در مدت زمان کوتاهی ۷ متهم این پرونده دستگیر و به زندان منتقل شدند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

چهار روز پیش فیلیپ تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: ‌چند جوان در شمال ایران او  را به طرز وحشیانه‌ای کتک زدند؛ با این حال او می‌گوید اجازه نمی‌دهد این رفتار وحشیانه سفر فوق العاده‌اش را تحت تاثیر قرار دهد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت:

خاطرات سفر فراتر از بزرگترین قله‌ها
چه داستانی غم انگیز

۱۰ روز پیش، گروهی از جوانان سفر شگفت انگیز من در ایران را با روشی وحشیانه به پایان رساندند. هنگام اردو زدن در دریای خزر، من مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتم. صورتم شکسته شد. فکم شکست و حداقل یک ماه طول می‌کشد تا درمان شود.

آن شب می‌خواستم مطلبی را منتشر کنم که روایت زندگی ۴ ماهه من در جاده بود. من به بسیاری جهات تغییر کرده‌ام و اکنون خصوصاً یک چیز را باید اعلام کنم: این حادثه هیچ چیز را در درون من تغییر نداد. من نمی‌گذارم خاطرات فوق العاده‌ای را که با تمام افراد خارق العاده داشتم با جاه طلبی‌ و خودخواهی گروهی از جنایتکاران جوان که من را مورد آزار و اذیت دادند،قرار بگیرد.

در عین حال: بابت ارسال سخنان دوست داشتنی که برای من ارسال می‌کنید تشکر می‌کنم!

یک بار دیگر: تجربه شگفت انگیز من از فرهنگ ایرانی تحت تأثیر دسته‌ای از رفتار احمقان بدوی قرار نخواهد گرفت.

سفر من  به محض اینکه دوباره بتوانم از دهانم استفاده کنم ادامه خواهد یافت.در ضمن بیایید از دوچرخه و بدن خود مراقبت کنیم.

این خبر هجوم دوباره مردم به توریست آلمانی اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

تعجب نفیسه روشن از دیدن عکس خود در لندن + عکس

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، نفیسه روشن هنرپیشه مطرح کشورمان روز گذشته تصویری در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که آن را یکی از هوادارانش از خارج از کشور ارسال کرده بود. در این تصویر، عکسی از خانم بازیگر روی یکی از دیوارهای فروشگاهی در لندن نصب شده است.

نفیسه روشن از جمله بازیگرانی است که کم‌کم پله‌های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش‌آموزی آغاز کرد. او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال‌های مختلفی بازی کرده بود، اما به واسطه آن سریال و نقش پری به شهرت زیادی رسید.

روشن در این استوری از  فرستنده عکس تشکر کرد و نوشت: عجیب بود.

این خبر تعجب نفیسه روشن از دیدن عکس خود در لندن + عکس اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

چرا فیسبوک رقبایش را می‌خرد؟

به گزارش بخش فناوری سایت خبرهای فوری، واتس‌اپ و اینستاگرام که معرف حضور همه‌تان هست. برنامه‌هایی که در این سال‌ها جایشان را در گوشی خیلی از ما باز کرده‌اند و اغلب اوقات نمی‌شود روزی برسد که به آنها سرنزنیم. تعداد کاربران این دو برنامه هم روز به روز در حال افزایش است؛ جریانی که تازگی‌ها برای هر کسی با کمترین برآورد، قابل استناد است و متوجهش می‌شود. اینجا بود که فیسبوک دیگر نتوانست سکوت کند و با سرمایه‌اش وارد میدان شد. زاکربرگ برای جلوگیری از شکل‌گیری رقابت احتمالی این دو برنامه را خرید. اتفاقی که بعد از گذشت سال‌ها تازه برخی‌ها را به فکر واداشته که این رقابت‌گریزی با چه هدفی اتفاق افتاده است و در آینده ممکن است چه پیامدهایی داشته باشد. این روزها هم یک سازمان نظارتی در آمریکا به نام کمیسیون تجارت فدرال (FTC) پرونده این اقدامات را باز کرده و قرار است تا مفصل به آن بپردازد.

اما داستان از کجا شروع شد؟ فیسبوک که روزگاری برای خودش برو و بیایی داشت، خیلی زودتر فهمیده بود که این دو شبکه در آینده‌ای نزدیک چه‌ها که نمی‌کنند. هرکدام از این فضاها که مثلا در پنج شش سال پیش هنوز چندان مثل امروز پیشروی نکرده بودند، کم‌کم داشتند به رقیبی برای فیسبوک تبدیل می‌شدند؛ روندی که شاید آن موقع‌ها چندان به چشم نمی‌آمد اما مارک زاکربرگ، موسس این فضا در همان زمان آینده این دو شبکه اجتماعی را پیش‌بینی کرده بود. او که انگار می‌دانست به زودی با چه رقبایی روبه‌رو می‌شود، پیشنهاد خرید اینستاگرام را مطرح کرد؛ اتفاقی که در آوریل ۲۰۱۲ و با یک میلیارد دلار رخ داد.

یک سرمایه‌گذاری پر سروصدا

چند روز قبل از این اتفاق گفته می‌شد که اینستاگرام ارزشی برابر ۵۰۰ میلیون دلار دارد. چند ماه قبل از آن ارزش آن حدود ۳۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شد و حدود یک سال قبل ارزش آن را تنها صد میلیون دلار تخمین می‌زدند. این ارقام و رقم پرداختی توسط زاکربرگ باعث شد تا این خرید در آن زمان خیلی‌ها را متعجب کند  و این سؤال را مطرح کردند که آیا مدیرعامل فیسبوک با این سرمایه‌گذاری هنگفت روی شرکتی که در آن زمان هیچ سود و درآمدی نداشت حرکتی احمقانه و اشتباه را انجام نداده است؟
از نقطه‌نظر اقتصادی، اینستاگرام در حال پرداخت سود سهام خود از طریق تبلیغات هدفمند و موفق است. برای مثال در طول سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶، برآورد شد که سود حاصل از اینستاگرام مبلغ ۵/۵۷۲ میلیون دلار و شامل ۱۰ درصد از مجموع سود فیسبوک بوده است. در واقع تحلیلگران در مرکز کردیت سوئیس (Credit Suisse)  معتقدند که با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، اینستاگرام مبلغ ۲/۳ میلیارد دلار سود برای فیسبوک به ارمغان آورده است. این ارقام برای خریدی به مبلغ یک میلیارد دلار که هنوز به‌طور نسبی در مراحل ابتدایی پولسازی قرار دارد، خیلی هم بد نیست.

جنبش ضدفیسبوک

برخی تحلیلگران معتقدند که با برآورد فعلی، اینستاگرام باید در محدوده قیمتی بین ۲۵ تا ۳۵ میلیارد دلار ارزشگذاری شود، البته این آمار مربوط به دو سال پیش است و به‌طور حتم این رقم امروز رشد جالب‌توجهی داشته است. به‌دنبال این ماجراها حتی تا مدتی جنبش ضدفیسبوک راه افتاد، اما بعد، پس از گذشت حدود پنج سال از این سرمایه‌گذاری عظیم و پرچالش خریداری اینستاگرام توسط فیسبوک نه‌تنها یک معامله بزرگ به‌نظر می‌آمد بلکه حرکتی کاملا هوشمندانه محسوب می‌شود. فراتر از همه اینها به گزارش یکی از سایت‌های فناوری، زاکربرگ در فرآیند این معامله و خرید بزرگ، بدون دریافت هیچ‌گونه مشاوره‌ای از مدیران و رؤسای کمپانی، تمام مراحل مذاکرات و خرید با کوین سیستروم، مدیرعامل اینستاگرام را خودش ظرف مدت چند روز به انجام رساند.

خرید به جای رقابت

این پایان تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات طوفانی فیسبوک نبود و بعد از مدتی این داستان برای واتس‌اپ هم مطرح و تکرار شد؛ وقتی که این برنامه در حال رشد بود و باز هم فیسبوک احساس خطر کرد. این جا بود که ترجیح داد به جای رقابت کل مجموعه را بخرد و همه را تحت سلطه خود بگیرد. این معامله شش‌سال پیش با رقم ۱۹ میلیاردی انجام شد. این بزرگ‌ترین معامله تاریخ فیسبوک تاکنون بوده است. زاکربرگ بعد از این اتفاق در بیانیه‌ای واتس‌اپ را سرویسی «فوق‌العاده با‌ارزش» توصیف کرد. همان موقع‌ها بود که واتس‌اپ با برآورد تعداد کاربرانش در وبسایت خود اعلام کرده بود که روزانه یک‌میلیون کاربر جدید شروع به استفاده از این برنامه می‌کنند؛ رقمی که در شکل‌گیری این معامله بی‌تأثیر نبود و امروز محبوبیت آن را می‌بینیم.

یک دوراندیشی مشکوک

این اقدامات نشان می‌دهد که در واقع مدیرعامل فیسبوک از قبل تصویری از جایگاهی که فیسبوک در آینده باید در آن قرار داشته باشد، در ذهن خود داشته و مشتاق بود برای رسیدن به این جایگاه به جای عبور از مسیر جلسات و نشست‌های هیات‌مدیره، پیش‌بینی‌های مالی و تشریفات اداری رایج، به دستان خودش این روند مهم را به سرانجام برساند؛ راهی که ابهاماتی را برای برخی از نهاد‌های امنیتی نظارتی و کسانی که از بیرون شاهد آن بودند، ایجاد کرد. در همین خصوص به تازگی وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه مدعی شده کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC)  در پی بازرسی پرونده خرید اینستاگرام و واتس اپ توسط فیسبوک است. هدف FTC بررسی این احتمال است که فیسبوک قصد داشته پیش از این‌که این شرکت‌های نوپا به رقیبی جدی بدل شوند، آنها را از سر راه بردارد. این در حالی است که زمزمه‌هایی از احتمال تغییر نام این دو اپ و اضافه شدن اسم فیسبوک به آنها به گوش می‌رسد.

شروع بازرسی‌ها

طبق این گزارش فیسبوک در گزارش مالی خود از در جریان بودن بازرسی‌هایی توسط این کمیسیون خبر داده بود. این شرکت بازرسی به تبلیغات دیجیتال، نرم‌افزار‌های آنلاین یا تلفن‌همراه، سرویس‌های رسانه‌ای و شبکه‌سازی اجتماعی مربوط می‌شود اما در آن به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.
یکی از مواردی که فیسبوک را در زمینه این خریدهای کلان و پرسود یاری کرده بود، بنا به این گزارش خرید حدود ۹۰ شرکت نوپای کوچک از جمله سرویس ذخیره داده Onavo در سال‌های گذشته بود. این سرویس استفاده کاربران از برنامه‌‌ها را رهگیری کرده و به فیسبوک کمک می‌کرد رقبای خود را شناخته و میزان محبوبیت آنها را مشخص کند. اطلاعات به دست آمده از این سرویس باعث شد فیسبوک واتس‌اپ را بخرد و ظاهرا در تعیین اهمیت استوری‌های اینستاگرام نیز به شرکت زاکربرگ کمک کرده بود. با این حال اواخر سال گذشته شکایت اپل به حذف برنامه Onavo از اپ استور منجر شد.  /روزنامه جام جم

این خبر چرا فیسبوک رقبایش را می‌خرد؟ اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

فیسبوک نام اینستاگرام و واتس‌اپ را تغییر می دهد

به گزارش بخش فناوری سایت خبرهای فوری، اطلاعات حاکی از آن است که به کارمندان فیسبوک اطلاع داده شده است که این شرکت نام انتخابی جدید خود را روی اینستاگرام و واتس‌اپ خواهد گذاشت. این شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان محبوب از این پس با عنوان عجیب «اینستاگرام از فیسبوک» (Instagram from Facebook) و «واتس‌اپ از فیسبوک» (WhatsApp from Facebook) شناخته خواهند شد.

سخنگوی فیسبوک این تغییر را تایید کرد و گفت: ما می‌خواهیم درباره محصولات و خدماتی که بخشی از فیسبوک هستند شفاف‌تر عمل کنیم. اما اگر فیسبوک می‌خواهد بعد از رسوایی‌های مکرر در مورد نقض حریم خصوصی و افشای اطلاعات کاربران همچنان حمایت و اعتماد کاربران را داشته باشد، باید تغییرات مثبتی انجام دهد و باعث شود کاربران اعتمادشان را نسبت به این دو سرویس محبوب از دست ندهند. البته تصمیم بر تغییر نام این دو سرویس خلق‌الساعه نیست، چرا که «جین مانچون وونگ» در ماه مارس به این موضوع اشاره کرده بود. بنیانگذاران اینستاگرام در پاییز گذشته درست پس از آنکه «برایان اکتون» و «یان کوم» بنیانگذاران واتس‌اپ از فیسبوک خارج شدند، آن‌ها نیز این شرکت را ترک کردند و اکنون سرنوشت این دو سرویس در دستان فیسبوک است. /روزنامه آفتاب یزد

این خبر فیسبوک نام اینستاگرام و واتس‌اپ را تغییر می دهد اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

بهنوش بختیاری ،رامبدجوان و پوریا پورسرخ از ایستاگرام چقدر پول در می آورند؟

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرهای فوری، به صورت تلفنی ، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چندچهره بازیگر، کمدین و خواننده رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک پست تبلیغاتی داخل صفحه اینستاگرامی‌شان چقدر پول می‌گیرند؟ در ضمن با چند اینفلوئنسر یا شاخ اینستاگرامی هم تماس گرفتیم و رقم پیشنهادی‌شان برای یک پست تبلیغاتی را پرسیدیم .

 دنبال این بودیم لایک ها و فالو کردن های ما چقدر می تواند در درآمد زایی چهره ها موثر باشد. لایک هایی که گاهی اوقات بدون دقت و توجه سهم دیگران می شود.

بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون برای خانم بازیگر!

  بهنوش بختیاری چقدر فالوئر دارد؟ ۱/۸ میلیون.

پست‌های «بهنوش بختیاری» در اینستاگرام حول سه موضوع است. او در اینستاگرام، تولد اعضای خانواده را تبریک می‌گوید، از ازدواج و خبرهای خوب می‌نویسد و درباره موضوعات روز واکنش نشان می‌دهد.

«بختیاری» یک برند جواهرات معروف هم دارد و همین باعث شده بخشی از صفحه اینستاگرامی‌اش، تصاویری از جواهرفروشی لاکچری‌اش باشد. البته چیز دیگری هم هست؛ شما اگر وارد صفحه «بهنوش بختیاری» شوید، اولین موضوعی که به چشم‌تان می‌خورد اطلاعات روی پروفایل اوست که نوشته شده: «حامی ترنس‌ها و …» او در طول این سال‌ها با پیجش از افرادی که ترانسکچوال هستند حمایت کرده است.

البته بختیاری به جز صفحه شخصی، صفحه‌ای با موضوع کتاب خوانی را مدیریت می‌کند که ۳۴ هزار دنبال کننده دارد و این صفحه هم می تواند منبع کسب درآمدی برای خانم بازیگر باشد.

مسئول صفحه «بهنوش بختیاری» در ارتباط با ما هزینه تبلیغ در صفحه او را ۲۰ میلیون اعلام می‌کند. او می‌گوید: «این مبلغ برای حضور ایشان درکنار شما و تهیه یک ویدئوی تبلیغاتی است که به مدت سه روز در اینستاگرام می‌ماند. اما اگر بخواهید خودتان یک ویدئوی تبلیغاتی بفرستید، باید ۱۰ میلیون بپردازید تا ۲۴ ساعت آن را در پست آخر قرار بدهیم.»

 ۲۵ میلیون برای یک استوری!

  پوریا پورسرخ چقدر فالوئر دارد؟ ۲.۴ میلیون

شما وقتی وارد صفحه اینستاگرامی «پوریا پورسرخ» می‌شوید اولین چیزی که حس می‌کنید این است که آقای بازیگر یک فوتبالی دوآتشه است. او در صفحه شخصی‌اش عکس یادگاری می‌گذارد، از فیلم و سریال‌های جدیدش می‌نویسد، درباره مسائل اقتصادی، ورزشی و بعضا سیاسی اظهار نظر می‌کند و گاهی هم آگهی تبلیغاتی می‌گذارد.

مدیر برنامه‌های پورسرخ در ارتباط تلفنی با ما می‌گوید که آقای بازیگر برای هر استوری تبلیغاتی مبلغ هفت میلیون تومان می‌گیرد اما شرایط برای پست تبلیغاتی داخل صفحه فرق می‌کند و اگر بخواهید داخل صفحه، پست یا ویدئو بگذارید باید ۱۵ میلیون بپردازید.

مدیر برنامه «پورسرخ» البته پیشنهاد دیگری هم دارد. او می‌گوید: «ما می‌توانیم با آقای پورسرخ هماهنگ کنیم تا جای شما بیایند و ویدئوی حضور ایشان را در استوری اینستاگرامی بگذاریم که در شرایط عادی ۲۵ میلیون هزینه دارد.»

تا ۳۰ میلیون برای قهرمان خنده!

 علی صبوری چقدر فالوئر دارد؟ ۱.۶ میلیون  .

 «علی صبوری» قبل از این‌که کمدین باشد یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است. درست است که تا قبل از «خنداننده‌شو» به این اندازه شناخته شده نبود اما آقای کمدین همان زمان ویدئوهای بامزه‌ای تولید می‌کرد و در صفحه اینستاگرامی‌اش می‌گذاشت که مخاطبان زیادی داشت. او حالا و بعد از «خنداننده‌شو» بیشتر از یک ونیم میلیون دنبال کننده دارد و هرچند وقت، کمدی ویدئوهایی یک تا چند دقیقه‌ای می‌سازد و کلی لایک می‌گیرد که اتفاقا خیلی هم بی‌حاشیه نیست. از همان اول که «صبوری» با خنداننده‌شو شناخته شد او و دو سه نفر دیگر جزو کسانی بودند که با شوخی‌هایی بعضا منشوری حسابی خبرساز شدند. این قصه فقط به خندوانه ختم نشد و کمدین خندوانه حالا به همراه چندنفر دیگر گاهی اوقات با ویدئوهای طنزآمیز نامناسب همه‌مان را متعجب می‌کند.

مدیر برنامه «علی صبوری» در ارتباط تلگرامی با ما می‌گوید که نفر اول فصل دوم «خنداننده‌شو» برای آگهی‌هایی که در استوری کار می‌شود، حداقل سه میلیون می‌گیرد. البته ما می‌توانیم ویدئوی تبلیغاتی بسازیم و برای او بفرستیم که در این صورت دستمزد آقای کمدین هم متفاوت است. این مبلغ از ۳۰ میلیون شروع می‌شود و با توجه به شرایط ما و مدتی که ویدئوی مد نظرمان در اینستاگرام می‌ماند به این رقم اضافه خواهد شد.

۲۲ میلیون برای رفیق جناب‌خان!

  رامبد جوان چقدر فالوئر دارد؟ ۸.۹ میلیون

گاهی غرغر و انتقاد، گاهی خاطره و نوستالژی، گاهی کمک و همدردی و گاهی تصاویر ماندگار خندوانه، جناب خان و … . این همه چیزی است که «رامبد جوان» در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک می‌گذارد.

رامبد که بعد از سفرش به کانادا حسابی حاشیه‌ساز شده، چند هزار فالوئر به صفحه اینستاگرامی‌اش اضافه کرده و احتمالا بااین شرایط، نرخ تبلیغات را هم بالا برده است.

رامبد در ارتباط با خبرنگار ما آدرس مسئول صفحه اینستاگرامی‌اش را فرستاد و مسئول صفحه هم اعلام کرد که مجری خندوانه برای هرپست تبلیغاتی داخل صفحه ۲۲ میلیون می‌گیرد که این مبلغ برای یک پست تبلیغاتی ۲۴ ساعته است و اگر بخواهید پست تبلیغاتی را داخل استوری بگذارید، باید ۱۲ میلیون تومان دیگر هم بپردازید. /روزنامه خراسان

این خبر بهنوش بختیاری ،رامبدجوان و پوریا پورسرخ از ایستاگرام چقدر پول در می آورند؟ اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

نوازنده جنجالی ویولون در ورزشگاه کربلا کیست؟+فیلم

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری‏، در افتتاحیه بازی‌های فوتبال قهرمانی غرب آُسیا، مراسم رقصی بر اساس داستان‌های هزار و یک شب شهرزاد با حضور زنان عراقی برگزار شد. در این مراسم، دو زن و یک مرد دیده می‌شوند که لباسی به رنگ پرچم عراق پوشیده‌اند و حرکات موزون انجام می‌دهند. علاوه بر این، جویل سعاده، نوازنده لبنانی، با ویولن سیاه رنگ خود، سرود ملی عراق (موطنی) را اجرا کرد.

جویل سعاده نوازنده معروف لبنانی و از اعضای سابق گروه موسیقی الیسا در بیروت است که به مدت ۱۰ سال در بیروت ویولن آموزش دیده و در نوازندگی آهنگ‌های قدیمی عربی، فرانسوی و ایتالیایی تبحر خاصی دارد.
اجرای هفته گذشته جویل در عراق با واکنش‌های زیادی روبرو شد و بسیاری از شخصیت‌های عراقی نسبت به حضور این نوازنده لبنانی و برنامه اجرا شده توسط وی انتقاد کردند، اما خانم سعاده واکنش متفاوتی داشت و در صفحه اینستاگرام خود از مردم عراق تشکر کرد.


این خبر نوازنده جنجالی ویولون در ورزشگاه کربلا کیست؟+فیلم اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

دختربچه شش‌ساله با درآمدش از یوتیوب خانه‌ خرید + عکس

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری‏، این دختربچه به نام بورام (Boram)، ساختمانی پنج طبقه در محله گنگنام (Gangnam) به ارزش ۹/۵ میلیون وون کره (معادل هشت میلیون دلار آمریکا) خریده است. بر اساس اطلاعات اسناد عمومی املاک در کره‌جنوبی، شرکت بورام‌فامیلی (Boram Family) که والدین بورام ثبتش کرده‌اند، این ساختمان را خریداری کرده است.

بورام دو کانال یوتیوب پرطرفدار دارد که در هر یک از آن‌ها ویدیوهای متفاوتی را منتشر می‌کند؛ کانالی که در آن‌ اسباب‌بازی‌ها را بررسی می‌کند، حدود ۱۳/۶ میلیون نفر مشترک دارد و کانال دیگر او یک وبلاگ ویدیویی است که ۱۷/۶ میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند.

در یکی از مشهورترین ویدیوهای او که تا به امروز بیش از ۳۷۶ میلیون بار دیده شده، بورام یک نودل فوری را با کمک یک ظرف آشپزخانه اسباب‌بازی پلاستیکی درست می‌کند و سپس رو به دوربین آن را مشتاقانه می‌خورد.

برخی از ویدیوهای این دختربچه هم در کره جنوبی جنجال‌آفرین شده‌اند. از جمله در سال ۲۰۱۷، سازمان غیردولتی نجات کودکان، شکایت‌هایی از شهروندان کره‌ای دریافت کرد که نگران تاثیر منفی اخلاقی و احساسی احتمالی آن‌ها بر روی تماشاچی‌‌های کم‌سن کانال او بودند.

به گزارش خبرگزاری سی‌ان‌ان،به گفته کُه ووهیون (Koh Woohhyun) مدیر دپارتمان وکالت سازمان غیردولتی نجات کودکان، نگرانی خاص شاکیان مرتبط با یکی از ویدیوهای او است که در آن این دختربچه حین رانندگی پدرش، مقداری پول از کیف پول او می‌دزدد.

این سازمان ویدیوهای او را به پلیس گزارش کرده است. در همین راستا، دادگاهی در سئول، والدین بورام را ملزم به گذراندن یک دوره مشاوره مرتبط با پیشگیری از کودک‌آزاری کرده است. به گفته کُه، ویدیوهای یاد شده از یوتیوب پاک شده‌اند.

سی‌ان‌ان در همین رابطه با خانواده بورام و یوتیوب تماس گرفته و نظرشان را درمورد این موضوع پرسیده، اما تا این لحظه از هیچ یک از آن‌ها پاسخی دریافت نکرده است.

در ماه‌های گذشته، تعداد ستاره‌های کم‌سن و سال در یوتیوب و اینستاگرام افزایش یافته است و این مساله تبدیل به یک تجارت پرسود برای والدین یا قیم‌های این کودکان شده است.

به گزارش فوربس، یکی از پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب پسربچه‌ای هفت ساله به نام رایان کاجی (Rayan Kaji) است. تخمین زده می‌شود که او در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۲ میلیون دلار از طریق کانال یوتیوب خود که نزدیک به ۲۱ میلیون نفر مشترک دارد، درآمد داشته است.

یک ستاره جوان دیگر یوتیوب، پسری پنج ساله اهل آمریکا است که در ویدیوهای کانال خانوادگی‌اش ظاهر می‌شود. کانال آن‌ها نیز بیش از سه میلیون نفر مشترک دارد.

ستاره‌های یوتیوب از راه‌های مختلفی از جمله نمایش تبلیغات در میانه ویدیو‌ها، اسپانسر برندها و فروش محصولات دیگران یا خودشان، کسب درآمد می‌کنند. برای نمونه، بورام با لینک دادن به محصولات منتخب در ویدیوهای خود به کسب درآمد می‌پردازد.

پیش از این برخی افراد نگرانی‌هایی را درباره کانال‌ها و ویدیوهای یوتیوب که کودکان سوژه آن‌ها هستند، ابراز کرده‌اند.

یوتیوب در ماه فوریه تصمیم به غیرفعال‌سازی بخش نظرات کامنت‌های ویدیوهایی گرفت که کودکان در آن دیده می‌شوند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که اتهاماتی به این رسانه اجتماعی درباره کمک به افراد کودک‌آزار برای یافتن ویدیوهای کودکان وارد شده بود.

در ایران صفحه‌های بسیاری در اینستاگرام وجود دارند که از کودکان به عنوان سوژه‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از معروف‌ترین صفحه‌ها، متعلق به پسری به نام آرات است که در حال حاضر بیش از ۲/۲ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. صفحه او را پدرش مدیریت می‌کند.

بسیاری از مخاطبان صفحه این کودک، از فشارهای مستقیم و غیررمستقیمی که برای قهرمان‌سازی از آرات، به او وارد می‌شود ابراز نگرانی کرده‌اند و در رسانه‌های اجتماعی از پدر و خانواده‌اش خواسته‌اند تا این فشارها را متوقف کند. تبلیغ محصولات در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام آرات از مهم‌ترین راه‌های درآمد صفحه او هستند.

این خبر دختربچه شش‌ساله با درآمدش از یوتیوب خانه‌ خرید + عکس اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.

گفت‌وگوی اینستاگرامی کم سابقه ظریف با مردم

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری‏، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را از حضورش در یک برنامه خیریه جهت کمک به سیل زدگان منتشر کرد و در آن مطلب از محبت‌های مردم نسبت به خود تشکر کرد.

پس از انتشار این پست اینستاگرام بسیاری از مخاطبان وزیر امور خارجه در این صفحه اجتماعی به بیان نقطه نظرات خود در پایین این پست پرداختند که ظریف در یک اقدام قابل توجه به تعدادی از این کامنت‌ها که بعضی از آنها حاوی انتقادهای تندی به وزیر خارجه بود، پاسخ داد.

ظریف در پاسخ به کاربری که در پایین این پست خطاب به وی نوشته بود، “چقدر از حقوق مردم دفاع کردید، من خودم به شخصه احساس می‌کنم از حکومت دفاع کردید تا ملت” نوشت: دوست عزیزم جان بولتون حکومت و مردم نمی‌شناسد. جنگ هم همینطور. من تلاش می‌کنم جنگ نشود و تحریم برداشته شود و امیدوارم کوتاهیم را ببخشید.

وزیر امور خارجه همچنین در پاسخ به کاربر دیگری که از او در مورد بحث تحریم وی و تاثیر آن بر روی خانواده‌اش پرسیده بود، نوشت:تحریم من اثری روی من و خانواده‌ام ندارد همیشه در مورد تحریم به عنوان تروریسم اقتصادی و جنگ علیه مردم صحبت کردم و تا آن جا که توان داشتم برای رفع آن کوشیده‌ام.

وزیر امور خارجه درواکنش به کاربری دیگری که ظریف را شایسته دریافت “نماد خیانت” خوانده و او را “ابوموسی اشعری” نامیده بود، نوشت: خدا رو شکر شما اینقدر ولایتمدارید.

یکی از مخاطبان ظریف در این صفحه اجتماعی خطاب به وی نوشت “از دو تا خونه‌ای که در آمریکا داری برامون بگو، با کدام پول خریدی؟ پولش را از کجا آوردی” که وزیر امور خارچه پاسخ داد: سلام بر شما من نه خانه‌ای در آمریکا دارم و نه حتی ملک و یا حتی حساب بانکی خارج از ایران. یکی از مواردی که افشاگری فرمودند و به اضافه ده ۱۲ مورد دیگر، آپارتمان‌های استیجاری است که در دوران تحصیل و کار در آمریکا در آن سکونت داشتم. مورد دیگر هم اصلا ربطی به من ندارد و اقامتگاه سفرای نمایندگی ایران در سازمان ملل است که من هیچ گاه حتی در آن سکونت نداشتم. همسرم و فرزندانم نیز هیچ دارایی در خارج ندارد. امیدوارم رفع نگرانی شده باشد شبتان بخیر.

وزیر خارجه در پاسخ به یکی دیگر از کابران این شبکه اجتماعی که ابراز امیدواری کرده بود ظریف “در پیشگاه خداوند به خاطر دورغ‌های که گفته و حق الناس است، توبه کند” نوشت: فانتظروا انی معکم من عن المنتطرین.

وی همچنین در پاسخ به کامنتی دیگری که خطاب به ظریف نوشته بود: “کت و شلوارت کو دکتر؟ تحریم شدی عوض شدی کلک؟”جواب داد: رفته بودم کنسرت، نرفته بودم سخنرانی کنم.

وزیر خارجه در پاسخ به کاربری که نوشته بود “اکثریت مردم به شما اعتماد و اعتقاد داشتند ولی همه این اعتبار به خاطر دروغ‌های که از زبان مردم گفتید از بین رفت” گفت: سلام از لطف شما ممنونم ولی تقاضا دارم که یک بار همه حرف‌های من را به زبان اصلی و کامل گوش بدهید اگر خلاف گفتم ملامتم کنید وقتی جملات را تقطیع می‌کنند و از یک سخنرانی یا پاسخ به یک سوال دشوار و چالشی یک جمله را از میان کلماتان جدا می‌کند و ترجمه مغرضانه می‌نمایند اگر هر کس باشد دروغگو می‌شود اما به هر حال بنده انسانم و خطاکار اگر در جای خلافی انجام دادم یا گفته‌ام پوزش می‌خواهم.

ظریف همچنین در واکنش به نوشته یکی دیگر از کاربران مبنی بر این که “شما شجاعت لازم را ندارید که از حق خودتان دفاع کنید از جمله در مورد چهره‌ای که از شما در سریال گاندو به نمایش گذاشته شد”، نوشت: سلام دوست خوبم. من مدت‌ها پیش به زبان سیف فرغانی جوابشان را دادم (بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم تا سختی کمان شما نیز بگذرد.)

این خبر گفت‌وگوی اینستاگرامی کم سابقه ظریف با مردم اولین بار در خبرهای فوری و مهم. پدیدار شد.